Toewijding


Aandacht


Huishouding


Verzorging

U wilt op de beste zorg kunnen rekenen. Persoonlijk en deskundig. Wij doen er alles aan om goede kwaliteit te bieden en niets maakt ons gelukkiger dan een tevreden en blije cliënt.

Governancecode Zorg

Goed bestuur en toezicht zijn belangrijke voorwaarden voor goede zorg. Met de Governancecode Zorg volgt Zorgwacht zeven principes die breed gedragen zijn in de hele sector.

  1. Goede Zorg
  2. Waarden en normen
  3. Invloed belanghebbenden
  4. Inrichting governance
  5. Goed bestuur
  6. Verantwoord toezicht
  7. Continue ontwikkeling

Lees de hele Governancecode Zorg 2022

Privacyverklaring

Lees in de Privacyverklaring Zorgwacht hoe wij met uw privacy omgaan.

Cliënttevredenheid

Elk jaar vragen wij onze cliënten hoe zij de zorg ervaren. Wij waarderen het als u aangeeft wat beter kan, want met uw hulp kunnen wij onze zorg blijven verbeteren. In het tevredenheidsonderzoek vragen wij ook welk cijfer u ons geeft. In september 2019 gaven cliënten voor onze wijkverpleging gemiddeld een 8. Voor de hulp bij het huishouden kregen we gemiddeld een 8,9.
Ook op ZorgkaartNederland kunnen cliënten aangeven hoe zij onze zorg ervaren hebben. Dat geldt alleen voor de wijkverpleging. Deze reviews zijn openbaar.

Keurmerk en audits

Zorgwacht beschikt over het HKZ-keurmerk (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector). Hiermee laten we zien dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze zorg- en dienstverlening. Bij Zorgwacht staat de klant centraal en zijn de zaken intern goed op orde. Elk jaar komt TÜV Nederland langs om te beoordelen of we nog aan de eisen van de HKZ voldoen.

​Voor het keurmerk voeren wij door het jaar zelf interne audits uit. Dankzij deze audits en het keurmerk kunnen we vol overtuiging zeggen: ‘Wij leveren kwalitatief goede zorg!’.

Vakorganisaties

Zorgwacht is aangesloten bij de volgende vakorganisaties: